Eklablog Tous les blogs
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
MENU

(Android/iOS) Robot Warfare: PvP Mech Battle κλειδιά αύξησης κωδικού εξαπάτησης

------------------------------------------
▶▶▶▶ Robot Warfare: PvP Mech Battle ANDROID ◀◀◀◀
------------------------------------------
▶▶▶▶ Robot Warfare: PvP Mech Battle IOS ◀◀◀◀
------------------------------------------
------------------------------------------
▞▞▞ κλειδιά αύξησης κωδικού εξαπάτησης ▞▞▞
------------------------------------------
▞▞▞ Robot Warfare: PvP Mech Battle 2022 version ▞▞▞
------------------------------------------
------------------------------------------

ΜΗ ΧΑΝΕΤΕ χρόνο ή χρήματα για αυτό το παιχνίδι. Ο προγραμματιστής θα υποβαθμίσει όλες τις αναβαθμίσεις σας κάποια στιγμή. Συνήθως μεταξύ κακώς προγραμματισμένων «ενημερώσεων».

Καλή ιδέα, κακή εκτέλεση. Όπως είπαν όλοι οι άλλοι, το παιχνίδι είναι μια αμοιβή για να κερδίσεις, και αυτό θα σου δοθεί στο μυαλό μόλις φτάσεις στο επίπεδο 10 και ένας άντρας με ένα ρομπότ που δεν ξέρω καν το όνομα του σκοτώνει ολόκληρη την ομάδα σου μόνος σου, ή ομάδα 3 ή 4 ηττημένων με ένα άλλο ρομπότ που έχετε αγοράσει, πέφτει μια βροχή πάνω από όλα τα μέλη της ομάδας σας και το παιχνίδι τελειώνει σε λιγότερο από 2 λεπτά. Αυτή η πραγματικότητα του παιχνιδιού δεν μου αποκαλύφθηκε μέχρι σήμερα. μάλλον τελείωσα.

Πρέπει να συμφωνήσω με όλους που λένε ότι αυτές οι νέες ενημερώσεις είναι χάλια. Μόλις άρχισα να φτάνω στο ότι μπορούσα να αντέξω περισσότερο και να κάνω κάποια ζημιά σε μια μάχη, αλλά τώρα δεν μπορώ να αντέχω περισσότερο από 10 δευτερόλεπτα με τα ρομπότ μου. Μην σπαταλάτε το χρόνο ή τα χρήματά σας σε αυτό το παιχνίδι, επειδή κάνουν αυτό το πράγμα για να σας κάνουν να ξοδέψετε υπερβολικά χρήματα. Δεν θα παίζω πλέον αυτό το παιχνίδι, έπρεπε να το είχες αφήσει ήσυχο. Αν δεν είναι χαλασμένο τότε μην το φτιάξεις ηλίθιο.

Τώρα το παιχνίδι έχει μετατραπεί σε πλήρη πληρωμή για να κερδίσετε. Και οι τιμές είναι γελοίες. Δεν μπορώ να πιστέψω τις τιμές. Όλα εξαιτίας εσάς των πλουσίων ηλίθιων που είστε πρόθυμοι να πληρώσετε 50 δολάρια για ένα ρομπότ. Οι άνθρωποι σταματούν να τους μαζεύουν τόσα χρήματα. Η απληστία είναι φρικτό πράγμα. Πότε είναι αρκετό;

Ήταν ένα αρκετά καλό παιχνίδι. Δεν μου αρέσει η νέα ενημέρωση. Είχα αναβαθμίσει σοβαρά τα quakes και τους πυραύλους Jericho και το σύστημα στόχων lvl 3 ..... κατά μέσο όρο περίπου 1 έως 6 bkills ανά παιχνίδι ... δεδομένου ότι οι ενημερώσεις δεν ήταν ένα kill σε 6 παιχνίδια ..... θα μπορούσε να είναι πρόβλημα αντιστοίχισης, αλλά εγώ λείπω (ενώ είναι κλειδωμένο) ή απλώς προκαλώ μηδενική ζημιά σε σταθερούς στόχους στο ύπαιθρο..... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ;;; Θα προσπαθήσω να παίξω ξανά σε μερικές εβδομάδες, αλλά προς το παρόν... έχω τελειώσει

Καλό παιχνίδι. Η οικονομία είναι πολύ καλύτερη από την WR. Ένα θέμα που έχω είναι η καθυστέρηση που μπορεί να γίνει πολύ άσχημη κατά καιρούς. Δεν έχω το καλύτερο τηλέφωνο, οπότε θα μπορούσε να είναι αυτό, αλλά άλλοι παίκτες έχουν το ίδιο πρόβλημα. Η καθυστέρηση πραγματικά εμποδίζει το παιχνίδι να γίνει υπέροχο, οπότε αν αυτό μπορεί να διορθωθεί, βλέπω πραγματικά ένα μακροπρόθεσμο μέλλον για αυτό το παιχνίδι. Το να το συγκρίνεις με το WR είναι κάπως άδικο αφού αυτό το παιχνίδι είναι πάνω από 4 ετών, αλλά και μόνο το γεγονός ότι αυτό το παιχνίδι χρησιμεύει ως εναλλακτική είναι υπέροχο

Είναι ένα καλό παιχνίδι, ωραία ρομπότ καλά γραφικά. Το πρόβλημα είναι ότι αν θέλετε να είστε καλοί, θα πρέπει να ξοδέψετε 20 $ ή περισσότερα αν μπορείτε. Δεν μπορώ. Έπαιξα αυτό το παιχνίδι για 3 ή 4 μήνες. Με 2 λογαριασμούς. Είναι ένα διασκεδαστικό παιχνίδι, αλλά όταν οι άνθρωποι ξοδεύουν για ρομπότ που κοστίζουν $120 και άλλα είναι δύσκολο. Αν δεν έχεις πτοηθεί ακόμα και θα με ακούσεις. Στη συνέχεια, περιμένετε μια εβδομάδα πριν ξοδέψετε μια δεκάρα, ώστε να ξέρετε ποιον θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε. ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ. Το Viking δεν είναι έξυπνη ιδέα. Αν με ρωτήσεις. Δεν το έκανες. Ωχ.

Το παιχνίδι είναι καλό μόνο μια σύσταση Θα ήμουν καλός αν οι ενότητες άλλαζαν πραγματικά την εμφάνιση της μηχανικής σας

Προσθέστε Squad Multiplayer 5 vs 5..Προσθέστε φίλους μέσω ονόματος χρήστη ή αριθμού ταυτότητας..προσθέστε Team Deathmatch 8 vs 8 Robot και Capture Flag και Story Mode που μπορεί να παίξει με φίλους.. Πώς να προσθέσετε φίλους μέσω αναγνωριστικού και να παίξετε με την ομάδα;

Αντιγραφή του war robots όσο για τα γραφικά στο βίντεο ναι καλά

Ήταν διασκεδαστικό για λίγο. Τώρα όλα έχουν να κάνουν με το πόσα είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε. Μια άλλη ανάρτηση αναφέρει την προσθήκη αόρατων και μηχανισμών ασπίδας που προστέθηκαν πολύ νωρίς. Συμφωνώ μαζί τους και επίσης πιστεύω ότι είναι πολύ εύκολο να αποκτήσεις ορισμένα καταστροφικά όπλα. Έχω ακολουθήσει τη διαδρομή των πυραύλων για να έχω μια ευκαιρία, αλλά είναι δύσκολο με ενεργειακά όπλα μεγάλης εμβέλειας.

Ένα παιχνίδι είναι κάτι που παίζεται.. αυτό δεν είναι ένα παιχνίδι που είναι διαθέσιμο για παιχνίδι.. Κατέβασα το παιχνίδι και άρχισα να παίζω.. μου άρεσε πολύ μέχρι που αναβάθμισα ένα bot και τώρα αντιμετωπίζω προβλήματα διακομιστή.. βάλε το παιχνίδι Ελπίζω ότι ο προγραμματιστής θα το διορθώσει αυτό; Νάντα! Καμία διόρθωση; Δεν υπάρχουν διακομιστές; Το χειρότερο παιχνίδι όλων των εποχών... ένα πείραγμα στην καλύτερη περίπτωση! Πώς βγαίνετε έξω και μιμηθείτε ένα παιχνίδι (WR) και δεν έχετε τους διακομιστές στη θέση τους; Κάνε μας τη χάρη και άφησέ την.. Η Pixonic έχει τους διακομιστές.. φύγε από αυτή τη βιομηχανία όσο μπορείς.. Χρειάζεσαι διακομιστές για υποστήριξη παιχνιδιών παιδιά; Δίστασα να βρώ αυτήν την κριτική με την ελπίδα ότι θα διορθώσουν αυτό το πρόβλημα και θα γινόμουν παππούς αργότερα... αλλά διάολε... έχουν περάσει τρεις εβδομάδες...

Ουάου, μια πλήρης απομάκρυνση των War Robots, αλλά μην ξεχνάτε ποτέ να εφαρμόσετε τα στοιχεία πληρωμής για να κερδίσετε. Είμαι επίπεδο 5, ρομπότ HP 30K, χωρίς ασπίδα. Εχθρός που πλήρωσε; HP 70K, 30K shield, one hit KO my robot. Ω, αναφέρω ότι υπάρχουν τουλάχιστον 2 από αυτούς στην αντίθετη ομάδα; Στρατηγική τακτική; Μπα..., Απλά πετάξτε χρήματα (πολλά χρήματα) θα κάνει.

μέχρι εδώ καλά. Μπορώ επίσης να πω ότι αν πρέπει να το συγκρίνω με πολεμικά ρομπότ, αυτό είναι πιο φιλικό προς τον χρήστη και δεν ψάχνουμε τα πορτοφόλια μας για χρήματα. συνεχίστε την καλή δουλειά, επεξεργαστείτε: είναι αυτό ένα πραγματικό παιχνίδι pvp, καθώς προσέχω τους άλλους παίκτες ή κινούμαι και πυροβολώ χωρίς τρόπο. πότε πότε θα δείτε έναν παίκτη με το όνομά του στο πεδίο της μάχης. αλλά τα υπόλοιπα είναι μάλλον ρομπότ υπολογιστών

Retour à l'accueil
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article